mobile menu button
  • Zoeken Zoeken
  • twitter
  • twitter
  • linked in
  • RSS
Over ons - Menu:

Complianceverklaring inzake gegevensaanlevering 2019

Per 9 november 2018 hebben schoolbesturen die geen eigenrisicodrager zijn, een brief ontvangen over de ‘Complianceverklaring inzake gegevenslevering - 2019’. De voorzitter van het bestuur verklaart hiermee dat het schoolbestuur in het kalenderjaar correcte en volledige gegevens aanlevert met betrekking tot de bekostiging van vervanging zoals bedoeld in het Reglement Vervangingsfonds. Schoolbesturen dienen de complianceverklaring op tijd terug te sturen.

De ondertekende verklaring dient uiterlijk 31 januari 2019 door het Vervangingsfonds ontvangen te zijn.

 

Bij vragen over de 'Compliance verklaring inzake gegevenslevering - 2019' kunt u contact opnemen met onze helpdesk via 045 - 579 81 07 of .... De helpdesk is op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 17.00 uur.

Naar overzicht
Delen:
FacebookLinkedInEmail
Delen:
FacebookLinkedInEmail