mobile menu button
  • Zoeken Zoeken
  • twitter
  • twitter
  • linked in
  • RSS
Over ons - Menu:

Hoe geeft u een fusie of verhuizing door?

 

Vervangingsfonds ontvangt uw (gewijzigde) gegevens via BRIN


Gaat uw bestuur fuseren? Is het (post)adres van uw organisatie gewijzigd? Of wordt een school opgeheven? Geef deze wijzigingen dan tijdig door via BRIN. Het Vervangingsfonds ontvangt daarna automatisch uw nieuwe, gewijzigde gegevens. En u ontvangt onze post op het juiste adres.


Wijzigingen doorgeven via BRIN
Scholen, besturen en administratiekantoren geven wijzigingen vaak door aan het Vervangingsfonds. Het fonds kan deze wijzigingen echter niet verwerken, omdat het fonds gebruik maakt van BRIN, het gegevensbestand van de Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) van het ministerie van OC&W. De gegevens in BRIN kunnen alleen door de besturen, scholen en administratiekantoren zélf worden aangepast. Het Vervangingsfonds is hier niet voor geautoriseerd. Het Vervangingsfonds ontvangt automatisch uw nieuwe, gewijzigde gegevens.


Instellingsgegevens wijzigen
Aanpassingen van onder andere het telefoon- en faxnummer, het e-mailadres, het correspondentieadres of de naam van de school geeft u door via het BRIN-mutatieformulier. Het BRIN-mutatieformulier met de bij DUO bekende gegevens is in het bezit van het bestuur of het administratiekantoor. U kunt dit formulier ook per e-mail opvragen via ....


Bestuursgegevens wijzigen
DUO neemt voor de instellingenadministratie (BRIN) een aantal gegevens van besturen automatisch over uit het handelsregister van de Kamer van Koophandel. Denk daarbij onder andere aan de naam volgens de akte, de korte naam, het correspondentie- en vestigingsadres. Wijzigingen in de overige gegevens van een bestuur geeft u door met een BRIN- mutatieformulier.


Meer weten?
Kijk dan op de website van DUO. Hier vindt u altijd de meest actuele informatie over wijzigingen via BRIN.